Swedish Startups

Mötesplatsen för svenska entreprenörer, utvecklare och riskkapitalister.

OpenCoffee Malmö, tisdagen den 28 oktober 11-13 på Café Nesta, Södergatan 22

Yes, då är äntligen den första OpenCoffee-träffen för Malmö inplanerad!

Vi kommer att träffas tisdagen den 28 oktober, klockan 11-13 på Café Nesta (2:a vån), Södergatan 22 (se Cafékartan för mer information) för att diskutera startups, entreprenörskap och företagsamhet. Träffa nya människor, utveckla dina affärsidéer och njut av en kopp kaffe eller två i en informell och avslappnad miljö!

Tack till alla som visat intresse i min tidigare tråd och speciellt tack till David Kinnberg som tipsade om Café Nesta.

Skall bli riktigt kul det här!

Taggar: Malmö, OpenCoffe, diskussion, entreprenörskap, startup

Visningar: 17

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Vem är det som kommer dit?
Antagligen har jag inte möjlighet att komma, men försöker gärna komma en annan dag när jag har saker inplanerade i Malmö.
Är lokaliserad i Blekinge, så det är en bit att köra.

//Mattias Hallström
Hej! Jag kommer gärna. Ska vi bara mingla eller vad är grejen? Är det någon slags faciliterad Cafémetod eller OST som gäller?

Ska bli kul.
Hej!

OpenCoffee är kravlösa, informella träffar entreprenörer emellan över en kopp kaffe. Således blir det inga talare eller någon agenda - det är upp till var och en att nätverka och diskutera sina projekt, startups och entreprenörskap i sin helhet.

Ses på tisdag!
Glöm inte att Nesta gillar oss entreprenörer så mycket att de ger oss 20% under OpenCoffee. Så missa inte chansen att mingla och ha en god kaffe samtidigt=)
Tack Sebastian för att du har fixat detta!

Jag och min business partner, Jennifer S, kommer vid 12-tiden... så ni får några tjejer för att balansera ut entreprenörsstyrkan ;)

Ses!
Kan ju behövas :-)
Kul att ni dyker upp!

Jag är bara en i "gänget" som varit med på det här, så jag har personligen inte styrt upp allt. Ett lika stort tack skall riktas till Mattias, Filip, Ludwig, Fredrik och Joakim som bland annat snackat med Nesta, fixat en skön rabatt på 20% samt varit i kontakt med ett flertal andra entreprenörsnätverk.
Det ska bli riktigt gött imorgon på Nesta Café!
Tack för ett kul mingel! Vilket drag det var och kul affärsidéer till höger och vänster... och så hörde jag ryktet att Saplo ligger och puffar och värmer sina jetmotorer... buzz buzz... :-)
Jag tackar också för en sådan härlig latte-mingel.

Skiiiit vad speedad man är nu... så mycket positiv business energi det var på Nesta. Se framemot nästa träff!

Ha en fortsatt bra vecka Skånes alla entreprenörer och entreprenörskor ;-)
Vilka storlekar kan man få entreprenörskorna i? .... :-o
Tack Sebastian och Co för att ni arrangerar detta i Malmö.
Kul att mingla i en sådan kreativ och affärsfokuserad miljö :) Ser också fram emot nästa gång.

RSS

Start-up Partner

Senaste aktivitet

Blogginlägg av Eva Fidjeland

NYBRO kommun kom med snabb ursäkt efter ett hotfullt brev

Barometern torsdag 16 maj 2013Redaktion: Jan Stenqvist 0481-427 45    Karin Lagerström 0481-427 44E-post: nybro@barometern.se    Ett brev med hot om vite som har skickats ut till 600 fastighetsägare har fått många att ilskna till och nu ber kommunen om ursäkt.Brevet skickades för cirka en vecka sedan ut till  600 fastighetsägare i Nybro kommun vars tomter bedömdes vara ovårdade. I brevet står det att fastighetsägarna riskerar vite om inte bristerna…Se mer
igår
Rodrigo Hidalgo Castillo är nu medlem i Swedish Startups
Onsdag
Helen Qvish har delat Daniel Vindenbergs grupp på Facebook
Tisdag
Helen Qvish är nu medlem i Swedish Startups
Tisdag

© 2013   Created by Mattias Swenson.   Drivs med tekniken bakom

Widget  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor