Swedish Startups

Mötesplatsen för svenska entreprenörer, utvecklare och riskkapitalister.

Jag har precis (ny)lanserat mashup.se, en blogg om svenska mashups och APIer. Målet är att det ska finnas ett ställe att läsa om svenska mashups, ett ställe att bli inspirerad på. Lite tunt med innehåll hittills eftersom jag precis börjat, men det kommer mycket mer de närmsta dagarna. Jag skulle gärna vilja veta vad ni tycker om sajten och veta om ni har några tips på svenska mashups och/eller API som ni tycker jag borde skriva om.

Taggar: api, mashup, nyheter, programmering

Visningar: 9

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Yubico har öppna APIer för att validera engångskoder för deras YubiKey-nyckel. Enkelt att köpa nycklar och att integrera i egna system. Se http://www.yubico.com/

RSS

Start-up Partner

Senaste aktivitet

Blogginlägg av Eva Fidjeland

NYBRO kommun kom med snabb ursäkt efter ett hotfullt brev

Barometern torsdag 16 maj 2013Redaktion: Jan Stenqvist 0481-427 45    Karin Lagerström 0481-427 44E-post: nybro@barometern.se    Ett brev med hot om vite som har skickats ut till 600 fastighetsägare har fått många att ilskna till och nu ber kommunen om ursäkt.Brevet skickades för cirka en vecka sedan ut till  600 fastighetsägare i Nybro kommun vars tomter bedömdes vara ovårdade. I brevet står det att fastighetsägarna riskerar vite om inte bristerna…Se mer
för 13 timmar sedan
Rodrigo Hidalgo Castillo är nu medlem i Swedish Startups
igår
Helen Qvish har delat Daniel Vindenbergs grupp på Facebook
Tisdag
Helen Qvish är nu medlem i Swedish Startups
Tisdag

© 2013   Created by Mattias Swenson.   Drivs med tekniken bakom

Widget  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor