Swedish Startups

Mötesplatsen för svenska entreprenörer, utvecklare och riskkapitalister.

Kontakta mig har kontakt med vissa Affärsänglarbolag som jag kan förmedla kontakt till. Företagande frågor och eventuellt delägande kan jag också stå till tjänst med.

Hör i så fall av er.
Mvh
Torbjörn

Visningar: 1271

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Ändrat på grund av att jag kollade länken
Bra att det finns flera nätverk för affärsänglar. Själv är jag engagerad i Coach & Capital, som har en mycket smart koncept med professionell affärscoaching och kapital.
Se www.coachandcapital.se
Hej

söker kontakt med affärsänglar och eventuellt delägare till mitt bolag.

Mvh

Sandra Amneröd
Gemini Rekrytering AB
Hej

har sökt kontakt men får inget svar

jag finns på sandra@geminirekrytering.se
hej söker kontakt med dig angående min verksamhet
mvh
sandra
gemini rekrytering

behövs möte med affärsängel asap
Hej Torbjörn och alla er andra!
På hemsidan www.idix.eu så finns det projekt som
är under granskning. Gå in och ta en titt och hör av
er om det är någon som ni tycker är intressant.

Mvh Fredrik Olovsson, idix.eu
Kan man göra affärer av kultur? Jag söker sponsorer till en teaterproduktion - en sommarfamiljeföreställning i Marabouparken i Sundbyberg (utsedd till Sveriges vackraste park 2008).
Vi räknar med ca 1000 besökare till föreställningarna, men många fler kommer att uppmärksamma eventet via vår marknadsföring och genom att vårt speltält kommer att stå i den välbesökta parken under hela juli och augusti.

Jag funderar mycket på hur man kan få kulturen att stå på lite stadigare ben. Ta gärna kontakt med mig om ni har idéer om finansiering eller är intresserade av något av våra erbjudanden om annonsplats.
Jag har sammanställt en enkät som jag tacksamt tar emot svar på. (Detta är också mitt slutprojekt på Medieinstitutet)
Hej Torbjörn,
Vi håller på att starta en AB för att leasa en robot till större sjukhusen för isolering av tumör celler från kontaminerade prover med framfortallt blod. Vi behöver kapital för att starta och utveckla den fantastika AB som ska etablera sig i hela världen, Kontakta mig: juan.castro@ki.se, eller min Partner prof. christer.ericsson@ki.se
Hej,

Jag intresserar idéer som kan ha omfattande marknad. Jag undrar, hur många patent ni har skaffat hittills och vad har ni för strategi mot er konkreter när ni skall tävla i världsmarknaden. Vad har ni för garantier att ge mig mot min finansiella hjälp?

Ha det
/Ela
Hej Torbjörn!
Jag är intresserad av kontakter till affärsänglarbolag och andra typer av delägarskap. Jag har en startup som har en färdigutvecklad prototyp och är på jakt efter intellektuellt kapital. Alltså en person med kapital och erfarenhet inom IT-projekt. Personen ska även ha ett brinnande intresse att bidra till en bättre värld.

Med vänliga hälsningar
Andreas Liljendahl
Hej, det kan vara intressant. Berätta mer om dig själv. Du kan nå mig på olle.leckne at resurshuset.com

Går fint
Olle
Professionell coach, investerare och entreprenör

RSS

Start-up Partner

Senaste aktivitet

Christian Rutegård närvarar på Peter Grimefjord\s evenemang
Miniatyr

INFERIOR - Sveriges första producerade vikingafilm på Norrland, Sverige, Skandinavien, Norge, Danmark, Finland

20 Maj 2013 på 6.00 till 20 Augusti 2013 på 19.00
Investerare erbjuds att köpa andelar i FjordFilm Produktion : s nya långfilm som har en planerad premiär 2014.Filmen är tänkt att släppas nationellt och internationellt omgående via kanaler som filmfestivaler och med sikte på biografvisning.Filmen titel är ”INFERIOR” och är Sveriges första vikingafilm.Pris per andel: 160.000 SEK.En andel ger investeraren 1% av den färdigställda filmens totala intäkter på samtliga svenska och utländska marknader (biograf, dvd, tv, internet.)Antal tillgängliga…Se mer
för 57 minuter sedan
ProfilikonChristian Rutegård, Jacob Qvisth, Gustaf Karlsson och ytterligare 6 medlemmar gick med i Swedish Startups
för 5 timmar sedan
Peter Grimefjord har lagt upp en diskussion

Långfilm söker finansiärer och investerare. Svergies första vikingafilm någonsin!

Investerare erbjuds att köpa andelar i FjordFilm Produktion : s nya långfilm som har en planerad premiär 2014.Filmen är tänkt att släppas nationellt och internationellt omgående via kanaler som filmfestivaler och med sikte på biografvisning.Filmen titel är ”INFERIOR” och är Sveriges första vikingafilm.Pris per andel: 160.000 SEK.En andel ger investeraren 1% av den färdigställda filmens totala intäkter på samtliga svenska och utländska marknader (biograf, dvd, tv, internet.)Antal tillgängliga…Se mer
för 15 timmar sedan
Peter Grimefjord har lagt upp ett evenemang
Miniatyr

INFERIOR - Sveriges första producerade vikingafilm på Norrland, Sverige, Skandinavien, Norge, Danmark, Finland

20 Maj 2013 på 6.00 till 20 Augusti 2013 på 19.00
för 15 timmar sedan

© 2013   Created by Mattias Swenson.   Drivs med tekniken bakom

Widget  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor