Swedish Startups

Mötesplatsen för svenska entreprenörer, utvecklare och riskkapitalister.

Peter Rosdahls diskussioner (13)

Besvarade diskussioner (13) Svar Senaste aktivitet

"http://twitter.com/peterrosdahl"

Peter Rosdahl svarade Apr 4, 2009 på Lets get Twitter

122 Apr 14, 2010
Inlägg av Jocke Dieden

"@peterrosdahl - Peter Rosdahl"

Peter Rosdahl svarade Jun 1, 2008 på Vad heter du på Jaiku?

61 Nov 24, 2008
Inlägg av Jonas Karlsson

"En ganska lång lista med podcasts"

Peter Rosdahl svarade Apr 25, 2008 på Venture Voice - podcasts om entreprenörskap

12 Apr 25, 2008
Inlägg av Peter Rosdahl

"jag tänkte igår fråga samma sak :) Jag kan snabbt inflika lite och tipsa om MP3-före…"

Peter Rosdahl svarade Apr 9, 2008 på Venture Voice - podcasts om entreprenörskap

12 Apr 25, 2008
Inlägg av Peter Rosdahl

"Har ni fått tag på 40 personer som är på plats?"

Peter Rosdahl svarade Apr 4, 2008 på Startup Sweden - 4-6 april OBS! Ändrad plats!

33 Apr 30, 2008
Inlägg av Martin Frönmark

"jag ser fram emot att kunna följa det via twitter, ska bli mycket intressant vad ni…"

Peter Rosdahl svarade Mar 31, 2008 på Startup Sweden - 4-6 april OBS! Ändrad plats!

33 Apr 30, 2008

"Lyssnat på Jason Frieds nu och den var riktigt bra. Nu ska jag snart sätta mig på en…"

Peter Rosdahl svarade Mar 25, 2008 på Venture Voice - podcasts om entreprenörskap

12 Apr 25, 2008
Inlägg av Peter Rosdahl

"Jack: Wikipedia förklarar snabbt"

Peter Rosdahl svarade Mar 24, 2008 på Affärsänglar finns

20 21 Jan
Inlägg av Peter Nilsson

"Inga planer för Malmö på ett tag alltså? Kommer nog försöka medverka oavsett vilken…"

Peter Rosdahl svarade Mar 24, 2008 på Startup Sweden - 4-6 april OBS! Ändrad plats!

33 Apr 30, 2008

"Jag tycker att det är ett mycket bra initiativ och jag tror på den här typen av nätv…"

Peter Rosdahl svarade Mar 24, 2008 på Hello Designer söker entreprenörer

5 Apr 29, 2009
Inlägg av Gustav Westh

RSS

Start-up Partner

Senaste aktivitet

Helen Qvish har delat Daniel Vindenbergs grupp på Facebook
för 16 timmar sedan
Helen Qvish är nu medlem i Swedish Startups
för 17 timmar sedan
Christian Rutegård närvarar på Peter Grimefjord\s evenemang
Miniatyr

INFERIOR - Sveriges första producerade vikingafilm på Norrland, Sverige, Skandinavien, Norge, Danmark, Finland

20 Maj 2013 på 6.00 till 20 Augusti 2013 på 19.00
Investerare erbjuds att köpa andelar i FjordFilm Produktion : s nya långfilm som har en planerad premiär 2014.Filmen är tänkt att släppas nationellt och internationellt omgående via kanaler som filmfestivaler och med sikte på biografvisning.Filmen titel är ”INFERIOR” och är Sveriges första vikingafilm.Pris per andel: 160.000 SEK.En andel ger investeraren 1% av den färdigställda filmens totala intäkter på samtliga svenska och utländska marknader (biograf, dvd, tv, internet.)Antal tillgängliga…Se mer
igår
ProfilikonChristian Rutegård, Jacob Qvisth, Gustaf Karlsson och ytterligare 6 medlemmar gick med i Swedish Startups
igår

© 2013   Created by Mattias Swenson.   Drivs med tekniken bakom

Widget  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor