Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Import av goda viner från Centraleuropa - Försäljning via systemetHej, Jag vill starta upp import av kvalitetsviner från mina vinproducerande vänner i Centraleuropa. Inköpspriserna är rimligt låga och vink… Startad av Peter Nilsson |
3 |
21 Jan Inlägg av Peter Nilsson |
Delägare/entreprenör sökes till ett expansivt finansbolagDelägare/entreprenör sökes till ett väletablerat och expansivt finansbolag med mycket goda framtidsutsikter. Bolaget erbjuder idag olika ty… Startad av Magnus Johansson |
0 | Mar 9, 2012 |
Investerare söker projekt inom IT/WebbHej Jag driver en framgångsrik webbyrå i Malmö. Genom mitt företag har jag personalresurser att investera i ett intressant IT-projekt. Jag… Startad av Mikael |
0 | Dec 31, 2011 |
Hetaste entreprenörerna just nu?Vi på Internetworld jagar ju varje år de hetaste entreprenörerna. Samma sak i år. Det ska bli ett riktigt bra knäck i tidningen under våre… Startad av Magnus |
2 |
Jul 17, 2011 Inlägg av Michael Goldman |
Söker utvecklingspartner!Hej! Jag har satt upp ett mål nu att innan årets slut vara ute med en ny social community som bygger på personliga intressen och geografisk… Startad av John Olsson |
0 | Feb 9, 2011 |
Entreprenör sökes för startupVi har ett litet affärssystem för mindre entreprenadföretag. Vi söker en säljorienterad VD och delägare som kan ta oss till framgång. Kon… Startad av Zhong Yu |
1 |
Nov 19, 2010 Inlägg av Alireza Amiri |
Annonsplatform för små och medelstora sajterHej, Jag har skapat en annonsplatform för dina Google/Affiliate-annonser. AdUniver.se Den magiska såsen är att du taggar upp dina annon… Startad av Robert Pohl |
0 | Jul 26, 2010 |
Grönt och hållbart entreprenörskapHållbart företagande Det handlar inte om välgörenhet. Välgörenhet är jätte bra och om du har lite pengar över så tycker jag du ska kolla i… Startad av John Engholm |
3 |
Jul 6, 2010 Inlägg av Olle Leckne |
INVESTMENTS / DONATEIDEA I think that most of you are familiar with the situation, when some bright idea (or at least the one worthy to try) is going to dusty… Startad av Mats Persson |
0 | Maj 18, 2010 |
Entreprenörer sökesVi hjälper forskare att förverkliga sina forskningsresultat kommersiellt. Problemet (möjligheten) är att många vill inte sluta forska för a… Startad av LU Innovation |
10 |
Feb 24, 2010 Inlägg av LU Innovation |
Välkommen till
Swedish Startups
Registrera dig
eller Logga In
Christian Rutegård närvarar på Peter Grimefjord\s evenemang
© 2013 Created by Mattias Swenson.
Drivs med tekniken bakom