Swedish Startups

Mötesplatsen för svenska entreprenörer, utvecklare och riskkapitalister.

Affärsidéer (22)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Import av goda viner från Centraleuropa - Försäljning via systemet

Hej, Jag vill starta upp import av kvalitetsviner från mina vinproducerande vänner i Centraleuropa. Inköpspriserna är rimligt låga och vink…

Startad av Peter Nilsson

3 21 Jan
Inlägg av Peter Nilsson

Delägare/entreprenör sökes till ett expansivt finansbolag

Delägare/entreprenör sökes till ett väletablerat och expansivt finansbolag med mycket goda framtidsutsikter. Bolaget erbjuder idag olika ty…

Startad av Magnus Johansson

0 Mar 9, 2012

Investerare söker projekt inom IT/Webb

Hej Jag driver en framgångsrik webbyrå i Malmö. Genom mitt företag har jag personalresurser att investera i ett intressant IT-projekt. Jag…

Startad av Mikael

0 Dec 31, 2011

Hetaste entreprenörerna just nu?

Vi på Internetworld jagar ju varje år de hetaste entreprenörerna. Samma sak i år. Det ska bli ett riktigt bra knäck i tidningen under våre…

Startad av Magnus

2 Jul 17, 2011
Inlägg av Michael Goldman

Söker utvecklingspartner!

Hej! Jag har satt upp ett mål nu att innan årets slut vara ute med en ny social community som bygger på personliga intressen och geografisk…

Startad av John Olsson

0 Feb 9, 2011

Entreprenör sökes för startup

Vi har ett litet affärssystem för mindre entreprenadföretag. Vi söker en säljorienterad VD och delägare som kan ta oss till framgång.   Kon…

Startad av Zhong Yu

1 Nov 19, 2010
Inlägg av Alireza Amiri

Annonsplatform för små och medelstora sajter

Hej, Jag har skapat en annonsplatform för dina Google/Affiliate-annonser. AdUniver.se Den magiska såsen är att du taggar upp dina annon…

Startad av Robert Pohl

0 Jul 26, 2010

Grönt och hållbart entreprenörskap

Hållbart företagande Det handlar inte om välgörenhet. Välgörenhet är jätte bra och om du har lite pengar över så tycker jag du ska kolla i…

Startad av John Engholm

3 Jul 6, 2010
Inlägg av Olle Leckne

INVESTMENTS / DONATE

IDEA I think that most of you are familiar with the situation, when some bright idea (or at least the one worthy to try) is going to dusty…

Startad av Mats Persson

0 Maj 18, 2010

Entreprenörer sökes

Vi hjälper forskare att förverkliga sina forskningsresultat kommersiellt. Problemet (möjligheten) är att många vill inte sluta forska för a…

Startad av LU Innovation

10 Feb 24, 2010
Inlägg av LU Innovation

RSS

Start-up Partner

Senaste aktivitet

Helen Qvish har delat Daniel Vindenbergs grupp på Facebook
för 15 timmar sedan
Helen Qvish är nu medlem i Swedish Startups
för 16 timmar sedan
Christian Rutegård närvarar på Peter Grimefjord\s evenemang
Miniatyr

INFERIOR - Sveriges första producerade vikingafilm på Norrland, Sverige, Skandinavien, Norge, Danmark, Finland

20 Maj 2013 på 6.00 till 20 Augusti 2013 på 19.00
Investerare erbjuds att köpa andelar i FjordFilm Produktion : s nya långfilm som har en planerad premiär 2014.Filmen är tänkt att släppas nationellt och internationellt omgående via kanaler som filmfestivaler och med sikte på biografvisning.Filmen titel är ”INFERIOR” och är Sveriges första vikingafilm.Pris per andel: 160.000 SEK.En andel ger investeraren 1% av den färdigställda filmens totala intäkter på samtliga svenska och utländska marknader (biograf, dvd, tv, internet.)Antal tillgängliga…Se mer
igår
ProfilikonChristian Rutegård, Jacob Qvisth, Gustaf Karlsson och ytterligare 6 medlemmar gick med i Swedish Startups
igår

© 2013   Created by Mattias Swenson.   Drivs med tekniken bakom

Widget  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor