Swedish Startups

Mötesplatsen för svenska entreprenörer, utvecklare och riskkapitalister.

Allmänt (98)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Utvecklingsföretag söker medarbetare/kapital

Hej! Jag söker resurser, alltså bra medarbetare, kontakter och kapital för att bygga framtidens företag. Ett utvecklingsföretag som ska byg…

Startad av Björn Jonsson

1 24 Apr
Inlägg av Lena Nyström

Kontorsplats hos startup - centrala Sthlm

Hej, Flyttar till Stockholm efter att ha bott i London i tre år för att jobba med startup företaget freelancertoday.com, kommer troligen m…

Startad av Filip Bjernebo

2 22 Jan
Inlägg av Carl Gustav Rehnberg

Sökes: Läkare som ordinerar motion till patienter

Hej!Jag söker kontakt med läkare som brukar ordinera motion till patienter, jag behöver bollplank för en produktidé inom detta område. Tips…

Startad av Mattias Nordin

0 7 Jan

Closer som vill tjäna pengar sökes!

Hej, Jag är intresserad av att komma i kontakt med personer eller företag som vill sälja våra tjänster. Vi erbjuder företag klimatkompensat…

Startad av Alex Lindberg

0 Dec 13, 2012

STYLIGHT söker nya medarbetare

Stylight söker nya medarbetare, framförallt för UK. Läs med här: http://www.stylight.se/Jobs/Details/Business-Development-Manager-UK-oqEFWf

Startad av Lisa Boklund

0 Dec 10, 2012

Trött på banker

Hej Vad finns det för erfarenheter ute i landet. Har Ni samma erfarenheter som jag? Jag har under våren fått en fantastisk möjlighet att…

Startad av Henrik Jönsson

0 Maj 11, 2012

Qlose.se - Dina favoritlänkar på webben

Hej, Vet inte om jag placerade detta i rätt kategori men. Jag håller på med ett litet projekt som börjar arta sig. Namnet är Qlose.se och…

Startad av Sebastian Plengier Ehrnfelt

0 Mar 29, 2012

Visma SPCS

Jag erbjuder 20% rabatt på köp av SPCS produkter genom mig om ni samtidigt beställer konsulttjänster som ex installation, igångsättning (…

Startad av Gunn-Britt Rudenheim / Redamo AB

0 Jan 29, 2012

NORDIC STARTUPS - Ny Accelerator i Stockholm för Startups inom Webb och Mobile

EN NY AFFÄRS-ACCELERATOR I STOCKHOLM FÖR STARTUPS INOM WEBB OCH MOBILE   Målsättningen är att snabbspåra lovande startups inom webb och mob…

Startad av Andy Cars

0 Dec 16, 2011

Tips och råd på nytt teknik och media-magasin Revue.se

Hej, Jag driver idag ett magasin som heter revue.se. Sidan fokuserar på teknik och media och är på svenska. Vi är idag 4 personer som jobba…

Startad av Sebastian Plengier Ehrnfelt

0 Okt 25, 2011

RSS

Start-up Partner

Senaste aktivitet

Blogginlägg av Eva Fidjeland

NYBRO kommun kom med snabb ursäkt efter ett hotfullt brev

Barometern torsdag 16 maj 2013Redaktion: Jan Stenqvist 0481-427 45    Karin Lagerström 0481-427 44E-post: nybro@barometern.se    Ett brev med hot om vite som har skickats ut till 600 fastighetsägare har fått många att ilskna till och nu ber kommunen om ursäkt.Brevet skickades för cirka en vecka sedan ut till  600 fastighetsägare i Nybro kommun vars tomter bedömdes vara ovårdade. I brevet står det att fastighetsägarna riskerar vite om inte bristerna…Se mer
igår
Rodrigo Hidalgo Castillo är nu medlem i Swedish Startups
Onsdag
Helen Qvish har delat Daniel Vindenbergs grupp på Facebook
Tisdag
Helen Qvish är nu medlem i Swedish Startups
Tisdag

© 2013   Created by Mattias Swenson.   Drivs med tekniken bakom

Widget  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor