Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Utvecklingsföretag söker medarbetare/kapitalHej! Jag söker resurser, alltså bra medarbetare, kontakter och kapital för att bygga framtidens företag. Ett utvecklingsföretag som ska byg… Startad av Björn Jonsson |
1 |
24 Apr Inlägg av Lena Nyström |
Kontorsplats hos startup - centrala SthlmHej, Flyttar till Stockholm efter att ha bott i London i tre år för att jobba med startup företaget freelancertoday.com, kommer troligen m… Startad av Filip Bjernebo |
2 |
22 Jan Inlägg av Carl Gustav Rehnberg |
Sökes: Läkare som ordinerar motion till patienterHej!Jag söker kontakt med läkare som brukar ordinera motion till patienter, jag behöver bollplank för en produktidé inom detta område. Tips… Startad av Mattias Nordin |
0 | 7 Jan |
Closer som vill tjäna pengar sökes!Hej, Jag är intresserad av att komma i kontakt med personer eller företag som vill sälja våra tjänster. Vi erbjuder företag klimatkompensat… Startad av Alex Lindberg |
0 | Dec 13, 2012 |
STYLIGHT söker nya medarbetareStylight söker nya medarbetare, framförallt för UK. Läs med här: http://www.stylight.se/Jobs/Details/Business-Development-Manager-UK-oqEFWf… Startad av Lisa Boklund |
0 | Dec 10, 2012 |
Trött på bankerHej Vad finns det för erfarenheter ute i landet. Har Ni samma erfarenheter som jag? Jag har under våren fått en fantastisk möjlighet att… Startad av Henrik Jönsson |
0 | Maj 11, 2012 |
Qlose.se - Dina favoritlänkar på webbenHej, Vet inte om jag placerade detta i rätt kategori men. Jag håller på med ett litet projekt som börjar arta sig. Namnet är Qlose.se och… Startad av Sebastian Plengier Ehrnfelt |
0 | Mar 29, 2012 |
Visma SPCSJag erbjuder 20% rabatt på köp av SPCS produkter genom mig om ni samtidigt beställer konsulttjänster som ex installation, igångsättning (… Startad av Gunn-Britt Rudenheim / Redamo AB |
0 | Jan 29, 2012 |
NORDIC STARTUPS - Ny Accelerator i Stockholm för Startups inom Webb och MobileEN NY AFFÄRS-ACCELERATOR I STOCKHOLM FÖR STARTUPS INOM WEBB OCH MOBILE Målsättningen är att snabbspåra lovande startups inom webb och mob… Startad av Andy Cars |
0 | Dec 16, 2011 |
Tips och råd på nytt teknik och media-magasin Revue.seHej, Jag driver idag ett magasin som heter revue.se. Sidan fokuserar på teknik och media och är på svenska. Vi är idag 4 personer som jobba… Startad av Sebastian Plengier Ehrnfelt |
0 | Okt 25, 2011 |
Välkommen till
Swedish Startups
Registrera dig
eller Logga In
Blogginlägg av Eva Fidjeland
© 2013 Created by Mattias Swenson.
Drivs med tekniken bakom