Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Lets get TwitterHej! Ska vi köra en tråd där vi samlar svenska startupmänniskors Twitter? Jag tycker så! fyll i er twitter i tråden nedan! http://twitte... Startad av Anton Johansson |
106 |
6 Nov Inlägg av Honour Pearson |
Let's get LinkedInLämna din LinkedIn-url, ditt namn och vad du vill bli förknippad med. Mattias Swenson - bloglovin´ Mattias Johansson - Shoppinggatan.se,... Startad av Mattias Swenson |
92 |
6 Nov Inlägg av Jon Olsson |
Någon som ägnar sig åt socialt entreprenörskap?Vi är ett gäng som driver en sida som samlar offentligt redovisad statistik om vårdcentraler och sjukhus för att öka transparensen inom s... Startad av Pontus Österberg |
3 |
5 Nov Inlägg av Nino Baraka |
Kostnadsfri utbildningHej, Min tanke är att inom kort kunna erbjuda ca 2 timmar långa utbildningar i mindre grupper. Utbildningarna kommer att fokusera kring ... Startad av Magnus Lundin |
2 |
27 Okt Inlägg av David Kleman |
Vem äger koden?Hej! Jag jobbar på ett företag som webbutvecklare, dvs jag utvecklar system på vårt intranät som underlättar för alla andra som jobbar d... Startad av Andreas |
4 |
25 Okt Inlägg av Jan Barkhed |
IT sec projectet, det blir kanske lättare så här iställetSIAK, IT security projektet är i sin slutfas och behöver hjälp med råd, guidning och slutfinansiering. Under fem års tid har jag och min... Startad av Miodrag Milenkovic |
0 | 21 Okt |
IT sec project är i sin slutfas och behöver hjälp.I min blogg finns info om det hela. Startad av Miodrag Milenkovic |
0 | 21 Okt |
Webbprogrammerare sökesHej ! Vi söker en duktig tjej eller kille som är webbprogrammerare till start av community-liknande hemsida. Är du programmerare själv el... Startad av William Seyf |
0 | 20 Okt |
Hub Stockholm - platsen för världens entreprenörer.Hub är ett globalt, snabbväxande företag som erbjuder inspirerande arbetsplatser i ett flertal storstäder runt om i världen och har ambi... Startad av Elias Tavsan |
12 |
20 Okt Inlägg av Elias Tavsan |
intäkter för en mobil app??Hej! Är det någon som vet vad operatörer kan tänkas betala för en mobil applikation? Jag har utvecklat en mjukvara idag och har en kund.... Startad av timo keihag |
4 |
17 Okt Inlägg av Anders Carlsarv |
Välkommen till
Swedish Startups
Registrera dig
eller Logga In
© 2009 Skapad av Mattias Swenson hos Ning. Skapa ett eget socialt nätverk
Widget | Rapportera en händelse | Integritet | Användarvillkor