Swedish Startups

Mötesplatsen för svenska entreprenörer, utvecklare och riskkapitalister.

Allmänt (68)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet
Anton Johansson

Lets get Twitter

Hej! Ska vi köra en tråd där vi samlar svenska startupmänniskors Twitter? Jag tycker så! fyll i er twitter i tråden nedan! http://twitte...

Startad av Anton Johansson

106 6 Nov
Inlägg av Honour Pearson
Mattias Swenson

Let's get LinkedIn

Lämna din LinkedIn-url, ditt namn och vad du vill bli förknippad med. Mattias Swenson - bloglovin´ Mattias Johansson - Shoppinggatan.se,...

Startad av Mattias Swenson

92 6 Nov
Inlägg av Jon Olsson
Pontus Österberg

Någon som ägnar sig åt socialt entreprenörskap?

Vi är ett gäng som driver en sida som samlar offentligt redovisad statistik om vårdcentraler och sjukhus för att öka transparensen inom s...

Startad av Pontus Österberg

3 5 Nov
Inlägg av Nino Baraka
Magnus Lundin

Kostnadsfri utbildning

Hej, Min tanke är att inom kort kunna erbjuda ca 2 timmar långa utbildningar i mindre grupper. Utbildningarna kommer att fokusera kring ...

Startad av Magnus Lundin

2 27 Okt
Inlägg av David Kleman
Andreas

Vem äger koden?

Hej! Jag jobbar på ett företag som webbutvecklare, dvs jag utvecklar system på vårt intranät som underlättar för alla andra som jobbar d...

Startad av Andreas

4 25 Okt
Inlägg av Jan Barkhed
Miodrag Milenkovic

IT sec projectet, det blir kanske lättare så här istället

SIAK, IT security projektet är i sin slutfas och behöver hjälp med råd, guidning och slutfinansiering. Under fem års tid har jag och min...

Startad av Miodrag Milenkovic

0 21 Okt
Miodrag Milenkovic

IT sec project är i sin slutfas och behöver hjälp.

I min blogg finns info om det hela.

Startad av Miodrag Milenkovic

0 21 Okt
William Seyf

Webbprogrammerare sökes

Hej ! Vi söker en duktig tjej eller kille som är webbprogrammerare till start av community-liknande hemsida. Är du programmerare själv el...

Startad av William Seyf

0 20 Okt
Elias Tavsan

Hub Stockholm - platsen för världens entreprenörer.

Hub är ett globalt, snabbväxande företag som erbjuder inspirerande arbetsplatser i ett flertal storstäder runt om i världen och har ambi...

Startad av Elias Tavsan

12 20 Okt
Inlägg av Elias Tavsan
timo keihag

intäkter för en mobil app??

Hej! Är det någon som vet vad operatörer kan tänkas betala för en mobil applikation? Jag har utvecklat en mjukvara idag och har en kund....

Startad av timo keihag

4 17 Okt
Inlägg av Anders Carlsarv

RSS

Om

Mattias Swenson Mattias Swenson skapade det här sociala nätverket påNing.

Skapa ditt eget sociala nätverk!

Senaste aktivitet

Bara gör det!
för 2 timmar sedan
Make it happen.
för 2 timmar sedan
Startup Sweden är ett event som går ut på att ett 10- eller 100-tal personer som inte träffats förut slår sig ihop under en helg för att skapa ett företag som erbjuder en webbtjänst. Event nr 1 hålls i Kalmar 4-6 april. Välkomna!
för 6 timmar sedan
Erik Starck lade till en grupp
Make it happen.
för 8 timmar sedan
Mikael Hansson, Olof Mathé, Joakim Kviberg och ytterligare 2 medlemmar gick med i Swedish Startups
igår
Johan Runströmer lade till en diskussion
Hej, Jag och min partner söker eventuellt en tredje partner. Vi kommer inom kort tid ( om allt faller på sin plats ) öppna upp en butik på 75 - 130 kvm2 i nya Sollentuna centrum. Vi kommer erbjuda ett väldigt uppskattat amerikanskt klädkoncept me...
på måndag
Johan Persson, Maralline och Johan Wahlbäck gick med i Swedish Startups
på söndag
Ryan Eriksson On the cutting-edge... hemsidan är en av den starkaste marknadsföringskanaler i dagens e-samhälle
på söndag
Ryan Eriksson Gulddagen... en hyllning till Skånsk företagsamhet. Inspirerande seminarier och Möjlighet för nätverkande.
på söndag
på söndag
på söndag
på söndag
Fredrick Carlsson, Mattias Hansson och Christopher Magnani gick med i Swedish Startups
på lördag
Hej, iPhonedesign http://www.iphonendesign.se i Stockholm är en iPhone utvecklare som ingår i The Mobile Life gruppen. Hör av er till oss så hjälper vi er med er nästa iPhone applikation! Kontakta oss per epost info (@) iphonedesign.se eller rin...
på fredag
Tack Ola!
på fredag
Wow, redan fixat! Kika här: http://twitter.com/Rynge/swedish-startups (dma/twittra till @rynge om han missat er)
på fredag

© 2009   Skapad av Mattias Swenson hos Ning.   Skapa ett eget socialt nätverk

Widget  |  Rapportera en händelse  |  Integritet  |  Användarvillkor