Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Webbutvecklare/Programmerare sökes för projekt inom social e-handel - delägarskap erbjuds!Hej! Vi söker just nu efter en 1337 webbutvecklare/programmerare för ett projekt inom social e-handel. Vi har arbetat med detta projekt i… Startad av David Göthensten |
0 | på söndag |
Söker frilansande utvecklare för projektHej, jag letar efter en driven utvecklare i Stockholm för ett riktigt kul och kompakt projekt på ca halvtid under 1-2 månader med möjlighet… Startad av Oskar Glauser |
0 | 3 Apr |
Söker investerare och sponsorer till spännande filmprojektHej! Jag heter Amanda Degerkvist och jag driver företaget Peakyourlife. Jag jobbar med Online coaching och personlig träning via min hems… Startad av Amanda Degerkvist |
0 | 21 Feb |
Business DeveloperVill du skapa förändring, utmana det vedertagna och revolutionera en marknad? Vill du vara med och skapa Sveriges nästa internationellt fra… Startad av Kristoffer Hanson |
0 | 11 Feb |
PHP utvecklare till Sveriges hetaste startup inom mat?Gastrofy är en efterfrågeaggregator och teknisk lösning för livsmedelsindustrin som skapar en unik värdekedja mellan recepthemsida och e-ma… Startad av Felix Bengtsson |
0 | 5 Feb |
ProvisionssäljareHjääälp. Under 6 månaders tid har jag förgäves sökt en provisionssäljare för helårsannonsering på www.izilunch.se. Ingen törs prova utan må… Startad av Eva Henriksson |
0 | 16 Jan |
Ruby on Rails backend-utvecklare sökes (Malmö, heltid)Vill du utveckla framtidens mjukvara för e-handlare? TopVisible tar fram mjukvara för att hjälpa e-handlare att öka sin försäljning. Geno… Startad av Jacob Lönroth |
0 | Okt 26, 2012 |
Söker kreativ och orädd Sales & Marketing Manager för unik tjänstNu söker vi dig som vill bli vår drivande kraft i detta startup. Vi erbjuder dig: Unikt, färdigt koncept som står inför lansering Möjlig… Startad av Zebastian Victorin |
0 | Sep 17, 2012 |
Känner du en (blivande) vårdentreprenör?Det är kul och viktigt att vård och omsorg fungerar för alla i Sverige. Kanske har du tröttnat på prylar och vill bidra till det som männi… Startad av Olle Leckne |
0 | Sep 7, 2012 |
Utvecklare sökes till videoapp bolag i StockholmVideofyMe söker utvecklare! Känner du någon fantastisk utvecklare som vill vara med på en startupresa med många möjligheter och bygga värld… Startad av Oskar Glauser |
0 | Apr 24, 2012 |
Välkommen till
Swedish Startups
Registrera dig
eller Logga In
Blogginlägg av Eva Fidjeland
© 2013 Created by Mattias Swenson.
Drivs med tekniken bakom