Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
iPhone-utvecklareGod kväll, Mitt namn är Magnus Forsberg och jag jobbar för närvarande, vid sidan om mitt heltidsjobb, med ett koncept för en ny mobilappl... Startad av Magnus Forsberg |
3 |
6 Nov Inlägg av Christopher Magnani |
Magento, Joomla, Drupal, Wordpress, Blogger templates/webdesigns.Vi tror på en god dialog, kontakt os - så sender vi et godt tilbud. TEMPLATES / WEBDESIGN Magento template/webdesign inkl. opsætning : ... Startad av Martin Leinstein |
0 | 30 Okt |
Outsourcing It to thailandDear All We are a Danish managed company, with representatives in Danmark and Norway. We are on the lookout for a Swedish partner who wil... Startad av Michael Jacobsen |
0 | 29 Okt |
Är Entreprenör med magisterexamen? Här får du ett 2 månaders uppdragÄr du entreprenör i Stockholm? Magisterexamen? Flytande engelska? Vill du deltaga i ett forskningsprojekt? Ett 2 månaders betalt uppdrag... Startad av Elias Tavsan |
1 |
20 Okt Inlägg av Elias Tavsan |
Säljkonsulter inriktade mot startups?Jag letar efter säljkonsulter som är fokuserade på startups. Någon som kan rekommendera något bra bolag? Startad av Per Silvin |
8 |
20 Okt Inlägg av Anders Isven |
Flytta företaget till Isle of ManFlytta företaget utomlands - Flytta till Isle of Man Läs mer på: http://www.isle-of-man.se/ Startad av Henrik |
2 |
8 Okt Inlägg av Henrik |
Ny design och strukturMiaShopping.com har länge behövt en uppfräschning. Design och struktur på sidan behöver göras om. Jag önskar även hjälp med kodning (htm... Startad av Maria Jonasson |
0 | 22 Sep |
marknadsföringshjälpHej Atrobo.com heter vårat webbhotell där vi nu söker marknadsföringshjälp. Det kan antingen vara som affilitet då vi stödjer den tjänste... Startad av Gustav Westh |
0 | 16 Sep |
Facebook-programmerareSöker en Facebookprogrammerare för applikationsintegration. Applikationen har redan färdiga API:er och bör vara lätt att integrera. Du må... Startad av Anders Ericsson |
0 | 12 Sep |
Programmerare sökes omgående till mobil applikationHej! Mitt namn är Timo Keihag och driver Drag and drop. Har i 3år jobbat med att utveckla en mobil mjukvara som både blivit beviljat båd... Startad av timo keihag |
0 | 10 Sep |
Välkommen till
Swedish Startups
Registrera dig
eller Logga In
© 2009 Skapad av Mattias Swenson hos Ning. Skapa ett eget socialt nätverk
Widget | Rapportera en händelse | Integritet | Användarvillkor