Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Partner + kapital till sökes till klädbutik i nya Sollentuna CentrumHej, Jag och min partner söker eventuellt en tredje partner. Vi kommer inom kort tid ( om allt faller på sin plats ) öppna upp en butik ... Startad av Johan Runströmer |
0 | 9 Nov |
Nätverk av kvinnliga affärsänglar?Frågan är satt i rubriken för stressade entreprenörer som hänger här. Vore schysst att få svar som ett resultat av denna fråga. Solen l... Startad av Karin Johansson |
2 |
12 Okt Inlägg av Olle Leckne |
Affärsänglar finnsKontakta mig har kontakt med vissa Affärsänglarbolag som jag kan förmedla kontakt till. Företagande frågor och eventuellt delägande kan j... Startad av Torbjörn |
12 |
8 Okt Inlägg av Olle Leckne |
Crowdsourcing/crowdfunding i Sverige?Ibland känner jag att det är bättre med några som investerar mindre var av kapital och mer av kreativitet och nätverk. Community-based fi... Startad av Karin Johansson |
0 | 1 Jul |
Slutet för riskkapital kring webbstartups?En webbstartup nuförtiden är ljusår ifrån vad en webbstartup var på Boo.coms tid. Nuförtiden är det i stort sett bara grötkapitalet som ... Startad av Peter Odéus |
5 |
27 Mar Inlägg av Peter Odéus |
Mitt möte med "kapitalet"...Vi är nog många på det här forumet som har suttit där och presenterat en affärsidé för kapitalet (VC/affärsänglar/riskkapital). Många här... Startad av The Borneo Family |
3 |
21 Mar Inlägg av Peter Odéus |
Affärsängel sökes till företag med unik produktHej, Vi söker affärsängel/affärsänglar till vårt företag (IT/Logistikbranschen). Vi har en helt unik produkt på marknaden och behöver nu... Startad av Tobias Almstrand |
0 | 19 Feb |
DELFINANSIERING SÖKES TILL GIVANDE LÅNGFILMSPROJEKTFilminvestering. Vad gör man, som filmskapare, om man har ett verkligen exceptionellt bra långfilmsmanuskript som man inte vill redovisa ... Startad av Gabriel Daniel Dorobantu |
0 | Nov. 2, 2008 |
Söker företag som har ansökt till Seedcamp till tidningsartiklarJag har via kontakter fått tag på ett par tidningar skulle kunna vara intresserade av att skriva om svenska bolag som har sökt till Seedc... Startad av Mattias Tyrberg |
0 | Jul. 28, 2008 |
Seedcamp - Vilka ska anmäla sig?Seedcamp is where Europe's top young founders can come together in one place. From securing funding to developing the right network, you... Startad av Mattias Swenson |
13 |
Jul. 24, 2008 Inlägg av Mikael Uusitalo |
Välkommen till
Swedish Startups
Registrera dig
eller Logga In
© 2009 Skapad av Mattias Swenson hos Ning. Skapa ett eget socialt nätverk
Widget | Rapportera en händelse | Integritet | Användarvillkor