Swedish Startups

Mötesplatsen för svenska entreprenörer, utvecklare och riskkapitalister.

Bloggsnack (5)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet
Ted Björling

Läsvärda bloggar

Hej, ni läser säkert en uppsjö bra och intressanta bloggar. Sannolikt finns det en hel del bloggar därute som ingen annan här hittat til...

Startad av Ted Björling

22 30 Nov
Inlägg av Thomas Lidforss
Lovisa Hegborn

Bloggar från Dubai

Hej! Följ mig liv som ung, kvinnlig entreprenör i ett glammigt Dubai. Har en lång karriär inom Hilton, First Hotels och hospitality men b...

Startad av Lovisa Hegborn

0 25 Jun
Mattias Swenson

Inspirerande artiklar

Här är tre artiklar som jag har funnit väldigt inspirerande som jag skulle vilja dela med er: Ricardo Semler and agile/lean principles F...

Startad av Mattias Swenson

17 14 Mar
Inlägg av Daniel (Bengt Daniel ) Richardsson
Andreas Krohn

Mashup.se - om svenska mashups och APIer

Jag har precis (ny)lanserat mashup.se, en blogg om svenska mashups och APIer. Målet är att det ska finnas ett ställe att läsa om svenska ...

Startad av Andreas Krohn

1 Aug. 18, 2008
Inlägg av Simon Josefsson
Dan Carlberg

"Greatness come from being a ruthless killer."

"All web apps are trying to suck. They are trying to be bloated. They are trying to be unstructured. They are trying to be confusing. Yo...

Startad av Dan Carlberg

2 Mar. 31, 2008
Inlägg av Mattias Swenson

RSS

Om

Mattias Swenson Mattias Swenson skapade det här sociala nätverket påNing.

Senaste aktivitet

Carl Stridsberg lade till en grupp
Hittaupplevelse.se förmedlar ett fantastiskt utbud av oförglömliga upplevelser och äventyr i samarbete med Nordens bästa arrangörer.
för 1 timme sedan
http://www.linkedin.com/in/carlstridsberg - Carl Stridsberg - Hittaupplevelse.se och Hittaupplevelse-blogg.se
för 1 timme sedan
Carl Stridsberg lade till 2 diskussioner
för 2 timmar sedan
Lägger upp en länk till dig på min Sverigesurfen.com... //Carl
för 2 timmar sedan
Ali Mohtadi Tabrizi och Bhavik är nu vänner
för 2 timmar sedan
för 6 timmar sedan
Det vi gör nu är att samla in ett antal kontakter att ha i våra rullor som kan passa in i olika projekt när de dyker upp. Vår roll blir i princip ren kontaktförmedling då forskarna själva äger sina idéer och avgör vad de vill göra med dem. Det vi ...
för 6 timmar sedan
Fidan skickade en kommentar till David Almqvist
för 7 timmar sedan
Fidan skickade en kommentar till Eva Reftmark
för 7 timmar sedan
David Almqvist skickade en kommentar till Fidan
för 7 timmar sedan
Hej Christopher, kul att se dig och Mobile Life här på Swedishstartups. Jag skulle uppskatta att träffas vid tillfälle, tror vi har många gemensamma möjligheter. Hör av dig, -Thomas +46733558091
för 7 timmar sedan
Ungt företag som redan hunnit bli multinationella. Utvecklar egna mobilapplikationer som stödjer alla typer av interface som iPhone etc. Startade med försäljning i Indien som första marknad och är nu en etablerad aktör inom mobila socialanätverk.
för 8 timmar sedan
Erik Carlsson Nätverka
för 8 timmar sedan
Erik Carlsson, Johanna Johansson, Mikael Erlandsson och ytterligare 1 medlemmar gick med i Swedish Startups
för 8 timmar sedan
Fidan Just had a fruitful meeting concerning the ciaa project!
för 18 timmar sedan
Fidan skickade en kommentar till David Almqvist
för 18 timmar sedan

© 2009   Skapad av Mattias Swenson hos Ning.   Skapa ett eget socialt nätverk

Widget  |  Rapportera en händelse  |  Integritet  |  Användarvillkor